page_selector

Regnskabsmedarbejder

Vi har travlt og søger derfor hjælp til vores bogholderi og administration i Frederikssund.

Du vil blive ansat i administrationen, og referere til vores økonomichef, hvor dine primære arbejdsopgaver vil bestå af vedligeholdelse og udvikling af en række arbejdsrutiner som beskrevet herunder. Der vil herudover være en del forefaldende arbejdsopgaver for dels direktion, produktion og administration.

Du skal være indstillet på at arbejde i et højt tempo med mange bolde i luften, og være i stand til selv at spotte og forbedre evt. forsømte arbejdsopgaver inden for dit virkefelt. Du vil arbejde i en uhøjtidelig og flad organisation præget af godt humør og med en udstrakt grad af frihed under ansvar.

Dine typiske og primære arbejdsopgaver og ansvarsområder:

  • Lønindberetning og lønkørsel for timelønnede
  • Opfølgning på elektronisk tidsregistrering
  • Leverandørfaktura - indlæsning og klargøring til elektronisk godkendelse
  • Betaling og bogføring af omkostningsfaktura samt opfølgning
  • Indlæsning af indbetalinger og opfølgning på debitorer
  • Support via telefon og mail til kunder, leveranødører og medarbejdere

Øvrig opgaver

  • Registrering af bilag til affald, og arkivering til kvalitetssikring overfor kunder
  • Anmeldelse af affald til kommuner
  • Interne registreringer i økonomisystemet (Visual Administration)
  • Forberedelse og samling af kvalitetsmateriale til kunder
  • Diverse forefaldende serviceopgaver i andre dele af organisationen

Dine personlige kvalifikationer:

  • Du har formentlig en kontormæssig uddannelse
  • Du er god til at anvende og udnytte IT i det daglige arbejde
  • Du er vant til at arbejde i et ERP-system og kan anvende programmerne i Officepakken, og du kender måske til Visual Administration, Sharepoint og Bluegarden lønsystem.
  • Du kender måske til programmerne Visual Administration, Sharepoint og Bluegaarden lønsystem
  • Du skriver og taler flydende dansk og er velformuleret
  • Du er systematisk, stabil, struktureret og god til at prioritere dine opgaver
  • Du er kunde- og servicemindet og har et smittende positivt humør
  • Du tager ansvar og sørger for at komme i mål med dine opgaver

Vi tilbyder:

  • Et spændende job i en af landets største nedrivningsvirksomheder
  • En uformel omgangstone med gode og glade kollegaer
  • Løn efter kvalifikationer samt pensions og sundhedsforsikring
  • Tiltrædelse snarest muligt efter aftale – der er tale om en fuldtidsstilling med udgangspunkt 08-16
  • Efteruddannelse efter behov

Ansøgning m.m.
Du bedes sende din ansøgning og cv mail til sekretær Camilla Braun på mail This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. . Vi arbejder målrettet med at gennemføre rekrutteringsprocessen til dette job hurtigst muligt, og opererer derfor ikke med en ansøgningsfrist.